Mad Tower Tycoon
HAYALLERİNİN GÖKDELENİNİ İNŞA ET "Mad Tower Tycoon"da 100 katlı bir gökdelen inşa ederek onu başarıya ulaştırmak için restoranlar, sinemalar, yeraltı park alanları ve hatta bir hayvanat bahçesi gibi mekânlarla doldurmakta özgürsün. Seni başarıya ulaştıracak planın için en iyi mekânları seçerek potansiyel ziyaretçilerini memnun et. Klasik inşa oynanışı, herkesin gıptayla baktığı "altı yıldız ödülü" için seni sınayacak. Hedefin; devasa 100 katlı yapıyı tüm ofisleri, apartman dairelerini ve mağazaları kiralayarak tamamlamak. RASTGELE ETKİNLİKLER Memnuniyetsiz kiracılarından gelen şikâyetlerin yanı sıra, yeni ofisinde çıkan bir yangın, gökdelenini temelinden sarsan bir deprem veya kiracılarını kaçıran beklenmedik UFO ziyaretleriyle uğraşacaksın. Sürekli değişen etkinlikler, üstesinden gelmen gereken yeni mücadeleler sunacak. Bu etkinlikler seni, bu seferki derdi ne olursa olsun, gökdelenine iyi bakman için motive edecek. SEVİYE SİSTEMİ Günlük görevler sana başarı oranını arttırma fırsatı sunar ve tecrübe puanlarını yükseltir. Puan sistemini öğrenerek ve ilerleyerek 50'den fazla yeteneğin kilidini açabilirsin. BAŞARI BİLGİDEN GEÇER Her yerde gözün olmalı; hangi katlarla ilgilenilmesi gerektiğini veya neredeki ortam seslerinin müşterileri gereksiz yere strese soktuğunu bilmelisin. Son 24 saatte kaç ziyaretçi geldi? Son 30 günde kâr ettin mi? "Mad Tower Tycoon"daki istatistikler ve filtreler sana gökdeleninin durumu hakkında gereken tüm bilgileri sunacak. ŞEYTAN AYRINTILARDA GİZLİ Ziyaretçilerinin çok fazla basamak tırmanmalarına veya asansörün gelmesi için uzun süre beklemelerine engel ol. Dert etme: "Mad Tower Tycoon"daki asansör sistemi farklı ayarlamalar yapmana izin verir ve tüm katlardaki bekleme sürelerini düzenleyebilirsin. Ziyaretçilerini ve müşterilerini mutlu edip gökdeleninin ve yeteneklerinin geliştiğini görmek fazlasıyla tatmin edici bir iş.