METAL GEAR SOLID 3: Snake Eater - Master Collection Version
METAL GEAR serisinin piyasaya sürülen beşinci oyunu olan Metal Gear Solid 3: Snake Eater, Naked Snake ve akıl hocası The Boss'un başlangıç öyküsünü konu alıyor. Oyun, ormanında derinliklerinde geçiyor. Ekipmanlarını ararken bir yandan da düşmanın gözünü aldatacak çeşitli kamuflajlar ve ortamla uyumlu yüz boyalarından faydalanan Snake'e eşlik eden oyuncuları ise benzersiz bir gizlilik aksiyonu deneyimi bekliyor. Oyuncular bu oyunda, beslenip güç toplamak amacıyla ormandaki hayvanları avlamalarına imkân tanıyan pek çok yeni aksiyon unsurunun yanı sıra yakın menzildeki düşmanlarla mücadele için dövüş sanatlarından ilham alınarak geliştirilmiş Close Quarters Combat (CQC) adlı savaş sisteminden yararlanabiliyor. Oyunda ayrıca Metal Gear Solid 3: Snake Eater'ın öyküsü ile karakterlerine dair ayrıntılı bilgilerin yer aldığı özel bir dijital Screenplay Book ve Master Book sunuluyor. [Sunulan oyunlar] Metal Gear Solid 3: Snake Eater (HD Collection version) Oyunların bölgesel sürümleri de indirilebilir ek içerik olarak mevcuttur. [Dijital kitap] Metal Gear Solid 3: Screenplay Book Metal Gear Solid 3: Master Book Dijital kitaplara oyunun ana menüsünden erişilebilir.