Super Soccer Blast: America vs Europe
Amerika-Avrupa Süper Futbol Fırtınası, futbol keyfini yaşatan ve ruhunu yaşatan atari tarzı bir futbol oyunu. Sahalara simülasyonun ve gerçekçiliğin getirdiği ciddiyetten uzak, retro tarzında ve atari oyunu gibi bir tarzı getiriyor. Yüksek tempolu bir futbol maçında başlama vuruşuna hazırlanın, erişilebilir kontroller ve üst düzey klasik futbol oyunları gibi yetenekli oyunlarla futbol türüne yepyeni bir tarz ve görünüm kazandırın. ⚽ HAYALLERİNİZDEKİ 11’İ KURUN İsterseniz baştan aşağı kendi karakterlerinizi yaratın isterseniz oyuncuları ve takımları varsayılan karakterlerden oluşturun. Dünya Turu modunda Copacup veya Euronations gibi liglerde turnuvalar kazanmak için hayalinizdeki takımı kurun. ⚽ 4 FUTBOLCULU VERSİYON 4 oyuncuya kadar çevrim dışı olarak arkadaşlarınızla oynayın. Görünümünüzü tamamen değiştirip aranızdan kimin futbol efsanesi olduğunu belirleyin! ⚽ YÜKSEK TEMPOLU OYUN DENEYİMİ Herkes istediği gibi oynasın! Her tarzdan ve seviyeden oyuncuya uygun, çok daha akıcı ve iyileştirilmiş şutlar, deparlar ve çalımlar. Hooop gool! ⚽ KALE ARKASI! Her golü takımınızla kutlayın ve penaltı atışları sırasında gerginliği hissedin. ⚽ NEFİS PERFORMANSLAR, KLASİK RUH HALİ Yepyeni karikatürize tarzda yeni takımları, oyuncuları ve stadyumları keşfedin ve yeni kamera açılarıyla sahada olup biten hiçbir şeyi kaçırmayın. Birileri size tanıdık mı geliyor?