Grim Legends: The Forsaken Bride (Xbox Series Edition)
Kadim bir ormanın derinlerindeki sisli bir vadide Ravenbrook köyü yer alır. Buranın halkı neşeli ve çalışkandır ama batıl inançlara sahiptir. Kötü ruhları uzak tutmak için köyü sayısız tılsımlarla donatmışlardır. Ormanın diğer ucunda “Uçurum” olarak bilinen dipsiz çukur yer alır. Ravenbrook köylülerinin en korktuğu yer burasıdır.