MXGP 24 - Fox Holeshot Edition
MXGP 24 Fox Holeshot Edition için ön sipariş verin, 4 Fox Racing kıyafeti, 63 çıkartmadan oluşan bir set ve MXGP TV "Arşiv Erişimi" olmak üzere oyunun tüm özel indirilebilir içeriklerini alın. *“Arşiv erişimi” hakkı için geçerli bir MyNacon hesabınız olmalıdır. MXGP TV “Arşiv Erişimi” kodunuzu almak için lütfen bir MyNacon hesabı oluşturun 4 özel Fox Racing kıyafetine göz atın: - Fox 50th Anniversary - Fox Flexair Energy - Fox 180 Emotion - Fox 360 Seventy 4 3 yıl aradan sonra MXGP'nin resmî oyunu geri döndü. 2024 takviminin tüm resmî motosikletleri ve 20 pisti, şampiyonayı her şeyiyle deneyimlemen için seni bekliyor. MXGP ve MX2 kategorilerindeki Jorge Prado, Jeffrey Herlings, Maxime Renaux ve Andrea Adamo gibi favori pilotların olarak oyna. Red Bull KTM, Red Bull GasGas, Monster Energy Yamaha, Honda HRC, Kawasaki, Nestaan Husqvarna, Monster Energy Triumph, Fantic ve Beta MRT gibi resmî takımlarda olanlar da dâhil olmak üzere 50'den fazla pilot mevcut. Kapsamlı kariyer modu seni şampiyonanın içindeymiş gibi hissettirecek. Takımının gelişimini, programını ve rekabetlerini yönet. MX2 takımına girmeyi hedefleyen amatör pilot olarak başla, MX2'ye girdikten sonra bir MXGP takımına seçilmek için başarılı sonuçlara imza at. 4 km²'lik eğitim alanında özgürce sürerek tekniklerini geliştirebilir, motosikletlerini altı pistte ve farklı arazi türlerinde test edebilirsin. MXGP kullanıcı dostu kontrollerle oyuna yeni başlayanların hızlıca gelişmelerini sağlarken yoğun sürüş hissiyatı sunmak için gelişmiş fizik motoru kullanan gerçekçi bir oyundur. Daha rekabetçi oyuncular ise dünyanın en iyi pilotlarıyla çevrimiçi çok oyunculu modda rekabet edebilir.