Castaway
Castaway'de aksiyon dolu bir maceraya atılın ve oyuncuları pikselleştirilmiş ve retro bir evrene dalış yapın. Martin'in rolünü üstlenin, uzay gemisinin bilinmeyen bir adaya düştüğü yerde sadık evcil hayvanı düşman yaratıklar tarafından alındı. Silahlarınızı alın ve bu sevimli ve beklenmedik dinamik dünyada kaçırılan arkadaşınızı kurtarmak için maceraya atılın. Kısa ve keyifli "Hikaye Modu" nda 3 patronu yenerek heyecan verici ve bağımlılık yaratan "Hayatta Kalma Modu" nu kilitleyin. Her seviyenin giderek zorlaşan denemelerle sunulduğu 50 katlı bir kuleye tırmanın!