Dan'ın hayatı, bu gizemli genç bayanla tanıştıktan sonra asla aynı olmayacak. Dünyada bir rehinci değerlendirmecisinden daha sıkıcı bir meslek olamaz gibi görünüyor. Ancak gizemli bir genç bayanla olan bir buluşma, böyle bir değerlendirmeciyi bir dizi garip olaya sürükler, Dan'ın mesleği hakkındaki başlangıçtaki perspektifini değiştirir. Bu oyunda, rüyaların ve gerçekliğin tek bir bütün halinde iç içe geçtiği karmaşık bir hikayede kendinizi kaptırın. Bir noktada, gerçeklik kendisinin kararlılığını kaybedebilir. Oyun özellikleri: - Doğrusal olmayan ilerleme ve beklenmedik hikaye dönüşleri - Eşsiz görsel stil - Bu oyun için özel olarak yazılmış müzik, atmosferi tam olarak iletmek için olanak tanır "Edge of Reality", etkileşimli bir Görsel Roman'dır. Sonuç sizin seçimlerinize bağlı olacak.