Sunless Sea: Zubmariner Edition
AKLINIZI KAÇIRIN. MÜRETTEBATINIZI YİYİN. ÖLÜN. Keşif yapacağınız, yalnızlığı tadacağınız ve ölümle sık sık burun buruna geleceğiniz Viktoryen Gotik tarzındaki bu rol yapma oyununda buharlı geminizin dümenine geçin. Babanızın kemiklerini bulun. Londra'nın kaderi ellerinizde. Engin denizin tanrılarına kafa tutun. Denize meydan okuyan ve mücadelelerini kaybeden zenizcilerin hikayelerine kendi hikayenizi ekleyin Gemilere, zeniz canavarlarına, örümcek mürettebatlı zırhlı gemilere ve kırılgan buz dağlarına karşı gerçek zamanlı mücadele Medeniyetten uzaklaştığınızda mürettebatınız giderek korkutucu bir hal alacak ve en sonunda akıl sağlığını yitirecek Güçlü motorlar, toplar ve hava basınçlı torpillerle buharlı geminizi yükseltin Kendine has hikayeleri olan benzersiz subaylar tutun Zeniz hazinelerini keşfe çıkın Gemi maskotu seçin İpek ve ruh ticareti ya da kaçakçılığı yapın Sunless Sea: Zubmariner Edition'da temel oyun ve kapsamlı su altı paketi yer alıyor.