STORY OF SEASONS: A Wonderful Life
Barışçıl bir kasaba olan Unutulmuş Vadi'ye yerleş ve yeni çiftliğinin temellerini at. Nesiller boyu devam edecek arkadaşlık, aile ve çiftçilik hikâyeni oluştururken değerli anılar biriktir. Yeniden tasarlanmış bu klasik çiftçilik oyununda ekinlerini büyütüp hayvan yetiştirerek tarlana hayat ver, kasabanın dost canlısı sakinleri arasında aşkı bul ve kendi ailenle unutamayacağın anılar oluştur. Kendi çiftliğini kur Bolca ekin ekip verimini arttırmak için toprağı beslerken dertsiz tasasız bir hayat yaşa. Gösterdiğin sevgi karşılığında sana tarifler için birebir olan, hediye edilebilen ya da kâr ederek kendi pazar tezgâhında satılabilen mahsuller verecek sevimli hayvanlar yetiştir. Unutulmuş Vadi'de hayallerindeki hayata kavuşmak için yeni hayvanlar keşfet, melez ekinler oluştur ve geliştirilebilir tesisler inşa et. Unutulmuş Vadi sakinleriyle arkadaş ol Kendi halinde sessiz sakin bir kasaba olan Unutulmuş Vadi'nin ilgi çekici sakinleri arasından yeni arkadaşlar bul ve yepyeni etkinliklerde onları tanıma şansı yakala! Bu birbirine bağlı topluluk, unutulmaz kişiliklerle dolu. Yaramaz Doğa Ruhları'ndan çılgın bilim insanı Daryl'a kadar tüm sakinler Unutulmuş Vadi'yi... unutulmaz kılıyor! Hikâyeni kendi tarzınla oluştur Unutulmuş Vadi'de ister erkek ister kadın istersen de ikilik dışı bir cinsiyete sahip karakter oluşturup oyna ve hikâyeye başlarken görünüşünü özelleştir. Nasıl oynamayı tercih edersen et, gerçekten ait olduğunu hissettiğin kimliği benimseyebilir, sekiz bekardan biriyle romantik bir ilişkiye başlayıp âşık olabilirsin. Âşık ol, aileni kur ve değerli anılar biriktir Gerçek aşkını bulduğunda evlenip bir aile kurma vakti gelir. Yıllar geçtikçe çocuğunun büyüyüp yetişkin olma yolunda ilerleyişini izle! Tarla ona miras mı kalacak? Yoksa mutluluğu başka bir yerde mi bulacak? Ailenin yıllar boyu Unutulmuş Vadi'de refah içinde yaşamasını sağla, çocuğuna onun için doğru olan geleceği bulma yolunda rehberlik et. Yeni bir nesil için mükemmel bir hayat! Geliştirilmiş görsellerinin yanı sıra ilave eş adayları, yeni hayvanlar, mevsimsel etkinlikler ve geniş çaplı oynanış geliştirmelerinden oluşan yepyeni anlatım tarzıyla sevilen bir hikâyeyi tekrar ziyaret et. Uzun soluklu çiftçilik serisinin en sevilen parçalarından olan A Wonderful Life'ın yepyeni hali, orijinalinin tüm cazibesi ve sıcaklığını unutulmaz bir deneyimle birlikte yeni bir nesle sunuyor.