ARIDA: Backland's Awakening. Brezilya iç kesimlerinde hayatta kalma ve macera hikayesi. Kuraklıkla yüzleşerek en kurak bölgeleri keşfedin, kaynakları toplayın ve genç Cícera'nın kaderi hakkında ipuçları bulun. ÖZELLİKLER Macera için donanımlı: ÁRIDA'da hayatta kalmak için bazı ekipmana ihtiyacınız olacak. Machete ve küreği su elde etmek, yolları açmak veya mısır tarlasını biçmek gibi temel eylemler için kullanın. Ancak bıçaklı ekipmanın işe yaramadığını unutmayın, bu yüzden keskin ekipmanlarınızı olması önemlidir! Tariflerle hazırlıklı olun: İç kesimlerde yaşamak için bilge olmanız gerekir. Fauna ve flora alışılmadık olduğundan, bölgenin tipik öğeleriyle zanaatkarlık için mevcut tarifleri öğrenmeye çalışın. Belki bir gün iç kesimleri geçmeniz gerekecek... Hayatta kalmak için etkileşime girin: Kuraklık sırasında iç kesimlerde açlık ve susuzluk çok acımasız olabilir. Köyünüzün yaşlılarından yardım isteyin ve onların görevlerini çözerek su ve yiyecek elde edin. Bilgi edinmek için keşfedin: İç kesimleri keşfedin ve yolunuzda kalmak için ihtiyacınız olan kaynakları bulmak için en kurak bölgeleri öğrenin. Dolu bir envanter her zaman iyi bir fikirdir! Öğrenmek için hikayeler: Brezilya iç kesimleri özel bir yerdir, sadece orada gerçekleşecek birçok hikaye vardır. Kaybolmuş eşyaları aramak için maceraya atılın ve iç kesim efsaneleri hakkında daha fazla bilgi edinin. HİKAYE Bu sefer kuraklık çok daha güçlü geldi ve buradaki günlük yaşamı değiştirdi. Birçok tarım arazisi kaybedildi, hayvanlar öldü ve aileler evlerini terk etti. İşte bu ortamda Cícera yaşıyor, hayatta kalmayı ve kuraklıkla yüzleşmeyi öğrenmek için büyükbabasının ve diğer köylülerin tavsiyelerini kullanıyor ve en büyük hayali olan iç kesimleri keşfederek ailesiyle yeniden bir araya gelmeyi gerçekleştirmek için kendini güçlendiriyor.