Kozmik Koleksiyoncu Sürümü şunları içerir: Ana oyun Shama Lama's Influencer Accelerator Program + Rewards HR Enforcer Delüks Kıyafeti Müzik albümü ve sanat kitabı Bu paketi lansmandan sonraki ilk ay içinde satın almak, aşağıdaki ödülleri de açar: Bonus DLC: Cinco de Mayo Trash Panda Suit Revenge of the Savage Planet, neşeli ve hiciv dolu bir aksiyon macera bilim kurgu oyunudur. Canlı uzaylı dünyalarda zıplayarak, ateş ederek ve toplayarak yeni ekipmanlar ve yükseltmeler keşfederken çeşitli gizli sırları ortaya çıkarın.