Rhythm of the Gods
Yunan kültüründen esinlenen bu ritim oyununda melodilerin efendisi ol! En güçlü ölümlü savaşçı olan Lyrik'e melodide ustalaşma görevinde eşlik et.Kendini ritme kaptırıp ölümlüler diyarının karşı karşıya kaldığı sorunları çöz. Tanrıları etkilemek için sana kaosun çığırtkanlığını yapacak çeşitli mitolojik canavarlar bulup ritim muharebesinde onlara meydan okuma hakkı kazan.Tempo tutarak Tanrılara ne gerekiyorsa yapabileceğini kanıtlayacak doğru melodiyi bul. Ek Özellikler: Zaman Sıçraması Modu: Ölümlüler diyarında bir şeyler değişmiş görünüyor. Meydan okumayı sevenler tanıdık şarkılarla yeni bir deneyime başlıyor. Benzersiz Ritim Haritaları: Tanrı Modu'nun özel ritim haritasının kilidini açmak ve Ritim Tanrıları'na bire bir meydan okumak için hemen oynamaya başla. Bestekar Nathan Fitzpatrick'in adeta bağımlısı olacağın oyun müzikleriyle sürat dolu bu ritmik savaşlara katıl. Maraton Modu: Maraton modunda ritmik dayanıklılığını test edeceksin! Hem ne kadar dayanabileceğini gör hem de becerilerini geliştir. Yüksek Skorlar ve Kupalar: En iyi puanlarını takip et ve platin kupasını kazanmak için çeşitli görevleri yerine getir Kolay Mod: Ritmini bulamıyor musun?Titanlar sesini kısmaya çalışacak. Her seviyeyi daha kolay bir hızda tamamla.