Persian Nights 2: The Moonlight Veil (Xbox Version)
Mathab günü sona ermek üzere. Bu süre zarfında, iki ayın aurası büyü yapmayı yasaklıyor ve büyü topluluğu önceden büyülenmiş nesnelere bel bağlamak zorunda. Bu sene, akademide, gizemli görünen bir kişi tarafından yürütülen dikkatli bir araştırmaya sebep olan olağanüstü birçok kaza yaşandı. Bu da yetmezmiş gibi, kız kardeşiniz nedeni belirsiz şekilde ortadan kayboldu. Ne yazık ki, uzaktaki doğu topraklarında karşı karşıya kalacağınız problemlerin yalnızca başlangıcı bu! Pers masalları ve efsanelerinin büyüleyici ve egzotik dünyasına hoş geldiniz. Ayın evlatları olarak adlandırılan efsanevi yaratıkları evcilleştirin ve efsanevi Anka kuşu da dahil diğer yaratıklarla tanışın, büyülü muskaları deneyin, Akademinin içinde gezerek tüm sırlarını keşfedin ve tüm bu zulmün ardında kimin olduğunu ortaya çıkarın! Alaaddin ve Binbir Gece Masalları gibi, doğu temasını kendi özgün tarzında işleyen klasikleri akla getiren, aşırı sürükleyici ve büyüleyici bir maceraya hazır olun. Kazaların ardındaki gizemi çözmek ve kız kardeşinizi kurtarmak sizin göreviniz!