Without Escape: Console Edition
Kabuslardan kaçıp aradığın cevapları bulabilecek misin? Without Escape, önceden çizilmiş arka planlar ve tam hareketli video ile anlatılan interaktif hikayesiyle 90'ların başlarındaki birinci şahıs grafik macera oyunlarına saygılarını sunuyor. Maddi dünya ile korkunç bir öteki dünya arasında geçiş yaparak kendi evinin sınırlarını keşfet. Seni bekleyen dehşete katlanmaya hazır mısın?