Trash Sailors
Trash Sailors, 4 oyuncuya kadar co-op olarak oynayabileceğin elle çizilmiş bir denizcilik aksiyon oyunudur. Derme çatma salını oluştur, canavarlarla savaş ve çöpten arkadaşlıklar kur! Dünya dev bir Çöp Tsunamisi ile sular altında kaldı! Şanslısın ki etrafta yüzen bir sürü çöp var. Çöp, ana kaynağın ve bu dünyadaki en değerli şey. Çöpleri yakıt, sal yedek parçaları ve hatta silah olarak geri dönüştürebilirsin. Bataklık timsahları, zehirli köpek balıkları, kutup korsanları ve çok daha fazlasına kendini hazırla!