Irony Curtain: From Matryoshka with Love
LucasArts and Daedalic Entertainment'ın en iyi eserlerinden ilham alınarak yaratılan bu alaycı point and click Irony Curtain oyununa yakından göz atın! Totaliter Matruşka'yı, iki güç arasındaki casusluk düellolarının tam ortasına istemsizce çekilen alt kademe gamsız gazeteci Evan'ın gözlerinden deneyim edin. Çılgın bir casusluk macerasının içine dalın; tuhaf komünist ülkenin (ve güçlü kapitalist imparatorluğun!) sırlarını ortaya çıkarın; öngörülemez ayrıntılarla dolu bir hikâyeye tanıklık edin ve gizemli Ulu Önder'in gerçekteki amacını keşfedin! Matruşka halkının müşfik liderinin alt kademe kapitalist bir kâtip ile ne işi olabilir ki? Neden aniden İroni Perdesi'ni aralayarak Matruşka'da bir yabancıyı ağırlar ki? Ve banyonun ortasında bir timsahın ne işi var ki?!