Bu paketin içeriği: - Reinforcements Pack - MG13 makineli tüfek kuşanmış 4 makineli tüfek nişancısı ve 4. seviye 1 mühendisten oluşan premium manga. - Premium bir Pz.Sfl. Ic tankı - 4. seviye 3 tankçıdan oluşan premium manga. MG 13, Louis Schmeisser'in MG 10 tasarımı temel alınarak geliştirilen Alman manuel bir makineli tüfektir. Makineli tüfeğin üretimi 1930 ila 1935 yılları arasında gerçekleşmiştir. Tüfek, aşırı ısınmadan devamlı yoğun ateş edebilmesini sağlayan hava soğutmalı sistemle donatılmıştır. MG 13, 75 mermi kapasitesine sahip tamburalı şarjörüyle 7,92 mm kalibre mühimmat kullanır. Bu makineli tüfek, kısa geri tepme mekanizmasıyla yapılmıştır. MG 13, sağlamlığı ve yüksek şarjör kapasitesinin yanı sıra sürekli ve etkili ateş gücü sayesinde II. Dünya Savaşı'nda rağbet gören bir silah olmuştur. Pz. Sfl. Ic, II. Dünya Savaşı sırasında geliştirilen deneysel bir Alman tank imha edici kundağı motorlu topçu birimidir. Eskiyen Panzerjäger I'in yerini alması için tasarlanmıştır. Tank projesinde VK 9.01 şasi yer alır. Bu şasiye 40 mermilik mühimmatı bulunan 50 mm Pak38 topunun yer aldığı iki koltuklu taret monte edilmiştir. Pz.Sfl. Ic, manevra kabiliyeti ve çeviklik gibi olumlu özellikleriyle öne çıkar. Bu tank, 200 beygir motoru sayesinde saatte 55 km hıza ulaşabilir. Hareket kabiliyeti yüksek olan bu tank, keskin dönüşler yapabilir, çok hızlı bir şekilde yön değiştirebilir ve düşman saldırılarını püskürtebilir. Yalnızca iki adet prototip yapılmış, bu prototipler savaş koşullarında test edilmek üzere Doğu Cephesi'ne gönderilmiştir.