Yooka-Laylee and the Impossible Lair
Yooka ve Laylee, bir platform macerası için geri dönüyor Yooka ve Laylee, Playtonic Games'in hazırladığı yepyeni bir platform macerası ile geri dönüyor! Baş düşmanları Capital B yine kötülük peşinde. Bu iki arkadaş yeniden maceraya atılıp günü kurtarmak zorunda. "Kovan Zekâ" cihazını kullanarak bütün bir arı krallığını köleleştirme planını bozmak isteyen kahramanlarımız, Capital B'nin "Çıkmaz" Sığınağında savaşmak zorunda. Bu iş kolay gözükmese de Kraliçe Phoebee ve Kraliyet Muhafız Arılarının yardımıyla Yooka ve Laylee'nin ufak da olsa bir şansı olabilir! 2.5D Platform! Her bölüm göze hoş gelen, ayrıntı ve derinliğe sahip zengin görseller sunmaktadır. Göz alıcı 2.5D görseller ile Yooka, Laylee ve birçok renkli karaktere (iyi ve kötü) hayat verilmiştir 3D Gök Diyarı! Gök diyarı yalnızca yukarı doğru ilerlenecek bir merkez değil, tamamen ayrı bir oyun deneyimidir! Görevler ve bulmacaları tamamlayarak keşfedeceğin daha fazla 2D bölüme erişim sağla. Kraliyet Muhafız Arılarını kurtar ve toplanabilir öğeleri bul. Farklı Bölüm Düzenleri! Bir bölümü çözdüğünü mü düşünüyorsun? O zaman o bölümün alternatif düzenini dene! Yeni düzenler oluşturmak için gök diyarındaki düğmeleri kullan. Elektrik ver, suya göm, dondur veya baştan aşağı yepyeni bir meydan okuma için onları kelimenin tam anlamıyla ters çevir! Çıkmaz Sığınağı Yen! Oyuncular istedikleri zaman Capital B'nin Çıkmaz Sığınağına girebilir ancak Kraliyet Muhafız Arılarının yardımı olmadan oldukça zorlanacaklardır. Bölümleri tamamlayarak onları serbest bırak. Böylece Capital B'nin alçak tuzaklarına karşı mücadelende senin saflarına katılacaklar!