Cats and Seek : Dino Park
Dino Park'a gitme fikri kulağa muhteşem geliyor olabilir... ...ve öyle de zaten... ...ama ya bu yolculuk bulunmayı ve sevilmeyi bekleyen kedilerle de doluysa? Kedi aramayı seven biriysen... Dino Park, onların hepsini bulabilirsen sana gerçekten de çok minnettar olur! ^^ Özellikler: - Bulunacak 500 kedi (ve ufak tefek bazı başka detaylar!) - Toplanmayı bekleyen bir sürü özel kedi! - Arkadaş canlısı, el çizimi görsellerle dolu beş bölüm! - Oyununu keyifli ve huzurlu hâle getirecek üç sevimli müzik! - Ayarlanabilir oyun renkleri, parlaklık ve kontrast!