Phantom Fury
"Bombshell" lakabıyla da tanınan Shelly Harrison, son derece etkileşimli olan bu birinci şahıs aksiyon ve yol filmi macerası karışımında geri dönüyor. ABD'de geçen, adrenalin dolu bir maceraya atıl. Tehlikeli askerlerle ve iğrenç mutantlarla savaşıp insanlığı kurtarmak için birçok farklı silah kullan. "Bombshell" Shelly Harrison, Jadus Heskel ile savaştıktan yıllar sonra eski bir iş arkadaşı sayesinde yeni biyonik koluyla komadan çıkarak yepyeni bir dünyada gözlerini açıyor. İblis Özü adlı son derece tehlikeli bir eseri ele geçirmekle görevlendirilen Shelly, kendi geçmişini kabullenmeye çalışırken insanlığın geleceğini kurtarmak için ABD'nin bir yanından bir yanına heyecanlı bir yolculuğa çıkıyor. Ana Özellikler ・Muhteşem bir aksiyon ve yol filmi karışımı Albuquerque'de köhne otellerde savaş, Los Alamos'taki terk edilmiş tesisleri keşfet, Chicago'nun sokaklarını güvenceye al ve daha birçok sürprizle yüzleş! ・Son derece etkileşimli bir dünya İnanılmaz derecede etkileşimli olan bu oyunda etrafındaki her şey adeta canlanıyor. Tamamıyla kullanılabilen bilgisayarlar, helikopterler, oynanabilen oyun salonu makineleri sadece birkaç örnek. ・Geniş silah yelpazesi 20'nin üzerinde eşsiz silahtan istediğini kullanabilirsin! Bowling Bombaları gibi oyuncuların favorileri arasına zırh delici tüfekler ve elektrikli köpük atan cihazlar katılıyor. Kilidi açılabilen silah yükseltmeleri ve yepyeni ateş işlevlerine sahip modifikasyonlar, her türlü savaşın üstesinden dilediğin gibi gelebilmen için gereken kontrolü sağlıyor! ・Çok sayıda kilidi açılabilen beceri ve yükseltme Yoluna çıkacak olan engellerin üstesinden gelmenin tek yolu silahlar değil. Biyonik kolunu ve kıyafetini yumruk saldırısı veya elektrik kalkanı gibi güçlü ve yeni yeteneklerle yükselt. ・Ürkütücü sayıda düşman Her biri kendine özel becerilere sahip vahşi sayborglarla, tehditkar askerlerle ve iğrenç mutantlarla çarpış. Heyecan dolu elebaşı savaşlarında becerilerinin sınırlarını zorla.