The Bridge Curse: Road to Salvation
Eşsiz bir Asyalı sinematik korku tecrübesinde hayaletli bir üniversite kampüsünden kaç! Sinematik birinci kişi bakış açısından anlatılan bir Asyalı korku hayatta kalma hikâyesine hazır ol! Bu yoğun atmosferli aksiyon macera oyununda, Tayvan’ın en meşhur doğaüstü hadiselerinden biri olan Tunghu Üniversitesi’ndeki korkunç kampüs dehşeti etrafında gerçekleşen olayları keşfet. 6 üniversite öğrencisi bu dünyadan ayrılamayan bir kadın hayaleti konu alan bir şehir efsanesine meydan okur. Gizemi çözüp kampüsten kaçmanın bir yolunu bulmaya çalışırken gizliliği kullanarak katil hayaletten kaç. The Bridge Curse: Road to Salvation, yoğun aksiyon, bulmaca elementleri, sürükleyici keşif, film kalitesinde hikâye anlatımı, son teknoloji grafikler ve bunların hepsini günümüz dünyasında, psikolojik korkuyu rahatsızlık uyandıran bir gerçekçilik üzerine inşa eden bir oynanış sunar. Ayrıca artık tamamen İngilizce seslendirmeli.