Ön sipariş vererek Yıldızlı Ateşoku Süpürge Görünümünü elde edin. Hayatınızın sonraki bölümü kalkışa geçti! Quidditch'in büyüleyici dünyasını ister tek keşfedin, ister ailenizi ve arkadaşlarınızı bu sihirli deneyime ortak edin. Deluxe Edition içeriği: -Gryffindor Bölüm Paketi -Hufflepuff Bölüm Paketi -Slytherin Bölüm Paketi -Ravenclaw Bölüm Paketi -2.000 Altın QUIDDITCH HAYALLERİNİZİ YAŞAYIN Kovalayıcı, Arayıcı, Tutucu ya da Vurucu gibi klasik mevkileri kullanın; her birinin kendine özgü oynanışını deneyimleyin. Efsanevi Quidditch arenalarına dalın. Büyücülük dünyasının el değmemiş bölgelerine ait haritaları keşfedin. KEYFİNİZE GÖRE OYNAYIN Kariyer modu, gösteri maçları ve oyuncu oyuncuya karşı modunda Quidditch'in keyfini, bambaşka şekillerde çıkarın. Tek başınıza oynayabileceğiniz gibi, 3 kişilik takımlar hâlinde deneyimleyebilir ya da çevrim içi mücadelelerde diğer takımlara karşı yarışabilirsiniz. QUIDDITCH SİZİN, TARZINIZI GÖSTERİN Seviye atlayın ve oynayış tarzınızı her bir role uygun özelleştirin. Süpürge değiştirerek uçuş tarzınıza yeni bir hava katın. Kozmetik özelleştirme seçeneklerini keşfedin ya da efsaneleşmiş karakter tasarımlarını kullanın. Oyun içinde de karakterinizi yansıtın.