Baldo the guardian owls
Çözülmeyi bekleyen türlü gizemlerle dolu, büyülü bir diyarda yolculuk et. Baldo: The Guardian Owls'da zorlu bulmacaları çöz ve karmaşık zindanları keşfet. Baldo olarak bu büyüleyici açık dünyada dolaş. Kehanetin anlamını açığa çıkarmak ve kadere karşı gelmek için mücadele ederken bir yandan da ilginç ve unutulmaz karakterlerle tanış. Hem eğlendiren hem heyecanlandıran bu macerada yeni kasabaları ve ilginç yerlileri keşfet, acımasız düşmanlarla savaş, gizli tapınakları bul ve hem büyülü hem de alelade nesneleri toplayarak güçlü silahlar edin veya bu tuhaf diyarın sırlarını açığa çıkar.