Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy
Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy, Tomb Raider'ın köken hikâyesini konu alan ödüllü oyunların eksiksiz sürümüdür. Bu koleksiyon, son derece olumlu yorumlar alan Tomb Raider serisindeki her bir oyundaki Definitive Edition içeriklerinin tümünü kapsar: Tomb Raider: Definitive Edition, Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration ve Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition. Dünyanın dört bir köşesinde geçen bu yolculukta Lara'nın gelişimine tanık ol. İlk olarak Tomb Raider'da Japonya'nın kıyılarındaki gizemli Yamatai adasında mahsur kalan Lara'yı takip et. Daha sonra Rise of the Tomb Raider'da Sibirya'nın dondurucu tundralarında ölümsüz bir sırrı açığa çıkar. Son olarak Shadow of the Tomb Raider'da Peru'nun dağlarında dehşet verici bir gücü keşfet. Her bir oyunun Definitive Edition içeriklerini içeren bu üçleme saatlerce süren, nefes kesici bir deneyim sunar. Lara, Tomb Raider'a dönüşürken gizemli bölgeleri keşif, zorlu bulmacaları çöz ve hayatta kalmak için savaş.