Carnivores: Dinosaur Hunt
Carnivores: Dinosaur Hunt, bugüne kadar yaşayan en büyük ve en tehlikeli yaratıkları olan DİNOZORLARI avladığınız birinci şahıs av simülatörüdür. Bu oyun, klasik dinozor avı video oyunu olan Carnivores: Dinosaur Hunter'in yeni bir versiyonu olup yeni oyun motoru, geliştirilmiş grafikler, gelişmiş dinozor davranışı ve oyuncunun rahat gelişimini sunmaktadır. Dinozorları takip ederek ve kovalayarak olağanüstü bir av deneyimini yaşayın! Hayatta kalmak için hedeflerinizin davranışlarını ve alışkanlıklarını bilmeniz gerekir. Gerçek bir avda olduğu gibi etrafınızı sürekli takip ederek haberdar olmalısınız. Oysa bir T-Rex rüzgaraltı tarafından yaklaşarak öğle yemeği olursunuz. Av maceralarınız sırasında her biri kendine özgü ekosisteme sahip olan güzel ancak tehlikeli alanları ziyaret edeceksiniz. FMM UV-32 gezegeninin el değmemiş plajları, yoğun tropik ormanları, taşlı ovaları ve kavurucu çöllerini keşfedin. Arazinin avantajlarını, başarılı bir av şansını artırmak için kullanabilirsiniz. İyi yürünmüş yollar yanında gizlenebilir veya hayvanları izleri ile takip edebilirsiniz. Bazı dinozorların kokunuzu alabildiği için rüzgarın yönünü bilmeniz önemlidir. Sinsice hareket ederek veya yüksek yere tırmanarak gezegende yaşayan en tehlikeli dinozorları başarılı bir şekilde avlamak için taktiksel avantaj elde edebilirsiniz. Silah ve ekipman seçimi dahil taktiklerinizi, başarılı bir av için dikkatlice planlayın ve düşünün. Büyük çaplı bir tüfek, keskin nişancı tüfeği veya sessiz arbaleti mi kullanacaksınız? Ya da her ihtimale karşı yanınıza bir tabanca almanız gerekir? İhtiyaç duyacağınız en önemli eşyalardan biri M.I.S.T. isimli hedef takibini kolaylaştıran GPS'li bir radardır. Kokunuzu gizleyen bir sprey gibi hayatta kalma şansınızı artırmak için ava yanınızda götürebileceğiniz başka ekipmanlar oyunda da vardır. Her biri benzersiz davranış ve zeka seviyelerine sahip birçok farklı dinozorla karşılaşabilirsiniz – bunlar beyni bezelye büyüklüğünde yaratıklardan keskin görme, duyma ve koku alma yeteneğine sahip kurnaz avcılara kadar hayvanlardır. Oyunumuzdaki her dinozor gerçekçi ve gelişmiş bir yapay zekaya sahip olduğu için türden türe herkes size farklı tepki verecektir. Bazı dinozorlar sizi görünce kaçar, bazıları tehdit duup saldırır ve diğerleri hareket eden her şeyi öldürmeye çalışır! Bu yüzden dikkatli olun ve avınızı akıllıca avlayın, aksi takdirde siz kendiniz av olursunuz.