Erken satın alma bonusu: - Early Works Soundtrack Collection (Digital Edition) "DYNASTY WARRIORS 2" ila "DYNASTY WARRIORS 5 Empires" arasındaki oyunların ve ilk Omega Force oyunu "DYNASTY WARRIORS" fon müziği de dâhil, seriden toplam 191 orijinal müzik parçası içeren oyun müziği. Oyun müziği, ana menüden Special Content ve ardından Music sekmesinden “Early Works Soundtrack Collection” seçilerek çalınabilir. Not: - Erken satın alma bonusu, ön sipariş veren veya oyunu 30 Ocak 2025 tarihine kadar satın alan kişiler için geçerlidir. - Oyun müziği, dijital müzik sitelerinde satılan içeriği de kapsar. Bonusun ileriki bir tarihte bu başlık için eklenti içerik olarak satışa sunulabileceğini veya ücretsiz temin edilebileceğini dikkate alın. "DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Edition" ana oyun ve aşağıdaki içeriklerden oluşur. - Official Book & Original Soundtrack (Digital Edition) Official Book ve Original Soundtrack'e oyun içi erişilebilir. Official Book, Üç Krallık dönemindeki önemli olayların özgün çizimlerinin yanı sıra karakterler hakkında hiç bilinmeyen bilgiler ve karakterlerin birbirleriyle olan ilişkilerini gösteren şemalarla doludur ve bunlar yeni "DYNASTY WARRIORS" oyununun tek bir kahramanın bakış açısından anlatılan muhteşem hikâyesi etrafında toplanmıştır. Original Soundtrack, bu başlık için düzenlenen 20 orijinal parça içerir. - Letters Letters, weapons ve portable items gibi nesneler satın almak için gold ve creating gems için pyroxene sağlar. “New Game“ seçip hikâyeyi oynadığınızda, letters size Inns'te verilir. Pyroxene sağlayan letter ancak oyunda create gems işleminin mümkün olduğu noktaya ulaşınca verilir. Not: - Ana oyun "DYNASTY WARRIORS: ORIGINS" bağımsız bir ürün olarak da satıştadır. Satın almadan önce doğru ürünü seçtiğinize emin olun. - Official Book ve Original Soundtrack, bazı bölgelerde satılan “Treasure Box” ürünündeki Official Book (Japonca versiyon) ve Original Soundtrack'in dijital versiyonlarıdır. - Bu içerikler ayrı dosyalar olarak indirilemez (PDF, MP3, vb.). - Bu içerikler oyun dışında görüntülenemez veya oynanamaz. - Bonusların ve diğer içeriklerin ileriki bir tarihte bu başlık için eklenti içerik olarak satışa sunulabileceğini veya ücretsiz sağlanabileceğini dikkate alın. - Görseller bir geliştirme modelinden alınmıştır. Son ürün gösterilenden farklı olabilir. - Bir eklentinin yüklenmesi oyun sırasında tamamlanırsa, siz başlık ekranına döndükten sonra kullanılabilir hale gelir. - Yalnızca Xbox Series X, 4K çözünürlükte mevcuttur. 4K çözünürlük Xbox Series S için mevcut değildir.