Crypt of the Serpent King Remastered 4K Edition
Birinci şahıs macera ve rogulike oynanışının bir araya geldiği bu oyunda yeraltı dünyasının meydan okumasını kabul et! Şerle ve ölümcül tehlikelerle dolu bir dünyaya dalmaya hazır mısın? Crypt of the Serpent King Remastered 4k Edition korkunç güzellikte 4K grafiklerle aksiyonunu sergilerken bir yandan da karanlık fantezi klasiklerini hatırlatan oynanışıyla, roguelike elementleri olan, orta çağ birinci şahıs hack 'n' slash zindan gezgini oyunudur. Yeraltı dünyasının yaratıklarıyla savaşırken ve tuzaklardan kaçıp ganimetleri toplarken rastgele oluşturulan zindanları keşfet! Goblinler, dev örümcekler, iskeletler, orklar ve çok daha fazlası yeraltı dünyasının tünellerinde ve koridorlarında seni bekliyor. Hayatta kalmayı umut ediyorsan kılıçlardan baltalara, arbaletlerden gürzlere, karşındaki düşmana göre değişen güçlü ve zayıf noktaları olan envaiçeşit yakın dövüş silahını ve menzilli silahı kuşanman gerekecek. Oyun deneyimini kendine göre ayarlamak için 3 zorluk seviyesinden birini seç ve ilerledikçe karakterinin yeteneklerini geliştir. Her oynanış benzersiz olup çok uzun saatler boyunca meydan okuma ve macera vadeder!