Big Rumble Boxing: Creed Champions
Boks şampiyonu olmaya hazır mısınız? Ringe girin ve nakavt salonu deneyimiyle boks becerilerinizi gösterin. Creed ve Rocky filmlerinden 20 ikonik karakterden biri olarak dövüşün. Heyecan verici birçok yerde birinci sınıf rakiplerle mücadele et veya arkadaşlarınıza ve ailenize sıkı, bire bir maçlarda meydan okuyun. Herkes için Eşit Şartlarda Boks - Sezgisel, seç ve oyna kontrolleri - Sağlam boks mekaniği - Dinamik boks stilleri ve karma menüleri - Sinematik nakavtlar için dövüşçüye özel oyun bitirici darbeler En Üst Düzey Creed ve Rocky Evreni - İkonik ve benzersiz 20 karakterin efsanevi hikayeleri - Kilitlenmeyen karakterler ve kıyafetler - Tematik mini oyunlarda klasik Creed ve Rocky eğitim fırsatları - Yeni ve orijinal 13 boks arenası Creed ve Rocky’den ikonik Şampiyonlar - Adonis Creed - Rocky Balboa - Apollo Creed - Clubber Lang - Ivan Drago - Viktor Drago ve daha fazlası... Arkadaşlar ve Aile ile heyecan verici Eğlence - Şampiyonunuzu ve mekanlarını seçin - Lokal oyuncu-oyuncu karşılaşması modunda karşılaşma başlatın Size VR platformlar için Creed: Rise to Glory’yi getiren ekip tarafından geliştirilen Big Rumble Boxing: Creed Champions, Survios ve Metro Goldwyn Mayer Studios Inc. arasındaki ikinci işbirliği ve Creed boksunun sürükleyici yoğunluğunu ilk kez konsollara ve PC'ye getiriyor.