The Last Show of Mr. Chardish
BENZERSİZ BİR DENEYİM "The Last Show of Mr. Chardish" oyununda, başarılı Yönetmen Robert Chardish’in dâhî aklının ürünü olan çeşitli dünyalar arasında yolculuk edin. Ella isimli Aktrisi yönlendireceğiniz bu oyunda eski bir tiyatroda gezecek, Bay Chardish’in hayal gücünün ürünü olan büyülü, olağanüstü tiyatro oyunlarının gizemlerini açığa çıkarmaya çalışacaksınız. GEÇMİŞE NOSTALJİK BİR YOLCULUK Aktris ve Yönetmen, gençken hayallerle ve arzuyla doluydular. Yıllar sonra Aktris tiyatroya geri dönüyor ve bir kez daha hem oyuncu hem izleyici hem de ilham rolüne bürünüyor. Performanslar, mektuplar, radyo röportajları... Hepsi de çok anlamlı, peki ama Aktris aradığını bulabilecek mi? Ünlü sanatçının, hayatındaki dönüm noktalarını ve sizin onun hayatındaki yerinizi anlatan son gösterisine katılın. SANAT TARZI VE OYNANIŞTA ÇEŞİTLİLİK Her tiyatro oyununda tamamen VR ile çizilmiş yeni, inanılmaz senaryolar keşfedeceksiniz. Farklı karakterlerin hikâyesini anlatan her performans kendine has oynanış mekaniğine ve kapanışa sahip. Kâh fabrikadan kaçan bir robot olacak, kâh kibirli bir asker olacaksınız: Büründüğünüz her rol, Yönetmenin duygusal deneyimlerini sizlere aktaracak bir araç vazifesi görecek. VR TEKNOLOJİLERİ İLE YAPILAN GÖRÜNTÜLER Tiyatro oyunlarını gerçek yaşamdan ayırıp onların sanatsal doğalarına vurgu yapmak isteyen bizler, görsel tasarımın yeni, yaratıcı metotlarına ulaşmak istedik. Oyundaki tiyatro oyunlarının parçaları sanal gerçeklik teknolojisi kullanılarak çizildi. Geleneksel 3B modellemeleri ressamlığa özgü fırça darbeleri ve çizim teknikleri ile değiştirmek, yönetmenin sanatsal tasavvurunu şekillendirmemizde bizlere anlatımsal özgürlük kazandırdı.