The Crown of Wu
Maymun Kralı Sun Wukong hakkında geleneksel bir Çin masalı olan Batı Yolculuğu'ndan esinlenen yeni bir dünyayı keşfetmeye hazır olun. Geleceğe dönük fantezi dünyasını Sun Wukong olarak keşfedeceksiniz, düşmanlara karşı tek başına savaşacak ve antagonist Zhu tarafından çalınan büyük taç almak için karmaşık engellerin üstesinden geleceksiniz. Zhu, savaşmayı ve seni öldürmeyi beklerken, tacı geri alıp dünyanızı yıkımdan kurtarabilecek misiniz?