KlabaterStrateji
Weedcraft Inc explores the business of producing, breeding, and selling weed in America, delving deep into the financial, political, and cultural aspects of the country's complex relationship with this troublesome and promising plant. An important, controversial topic presented in an insightful and detailed manner, Weedcraft Inc presents a challenge to those who would rule the reefer, offering a series of diverse scenarios and unique characters to work with (or around) as your budding empire grows. Cultist Simulator is a game of apocalypse and yearning. Play as a seeker after unholy mysteries, in a 1920s-themed setting of hidden gods and secret histories. Perhaps you're looking for knowledge, or power, or beauty, or revenge. Perhaps you just want the colours beneath the skin of the world. In this roguelike narrative card game, what you find may transform you forever. Every choice you make, from moment to moment, doesn't just advance the narrative - it also shapes it. Become a scholar of the unseen arts. Search your dreams for sanity-twisting rituals. Craft tools and summon spirits. Indoctrinate innocents. Seize your place as the herald of a new age. Cultist Simulator: Anthology includes the base game and all DLCs - The DANCER, The PRIEST, The GHOUL and the EXILE - with new legacies, mechanics, characters, cities and endings.