Dungeons Of Hinterberg
Şimdi ön sipariş verip özel X-Blade Serisi kılıcını elde ederek maceranızı zenginleştirin! Huzur dolu Avusturya Alplerindeki yeni bir turist merkezi olan Hinterberg'e hoş geldiniz! Hinterberg'in zindanlarını keşfetmek için doludizgin giden iş hayatına ara veren, tükenmiş hukuk stajyeri Luisa olarak oynuyorsunuz. Hinterberg'de bulunacak bir sürü zindan ve yaşanacak pek çok macera var. Peki Luisa ilk gününde geri mi gönderilecek yoksa bir Usta Avcı olmayı sürdürebilecek mi? Bunu öğrenmenin tek bir yolu var... Alpleri keşfedin! Bir buzul dağından aşağıya snowboard yaparak inin, orman boyunca halatta kayın, bir dağa tırmanın ya da göl kenarında bir kahve için... Bir sonraki zindanınızı ararken keşfedilecek yer sıkıntısı hiç çekmeyeceksiniz! Kendi tarzınızda katledin! Hinterberg'in her köşesinde canavarlar cirit atıyor. Kılıcınız ve sihir becerileriniz onları uzak tutmak için çok önemli. Rüzgarı dizginleyin, hiç yoktan bir snowboard var edin ya da bir jöle blokunda düşmanlarınızı dondurun! Çıkış yolunuzu bulun! Bir zindana cesurca atılmak için son teknoloji spor ekipmanları ve iyi kılıç kullanan bir koldan çok daha fazlası gerekir: Hinterberg'in zindanları sizi şaşırtacak ve zorlayacak pek çok bulmacayla doludur. Onları çözmek için aklınızı, büyü becerilerinizi ve her türlü yöntemi kullanın! Yerlilerle karşılaşın! Gecelerinizi yerlilerle ve diğer maceraperestlerle arkadaşlık kurarak geçirin! Bazıları daha da güçlenmenize, bazıları yeni numaralar öğrenmenize yardımcı olacakken bazılarıysa sadece selfie çekmek ve heyecan için burada... Ama iyi ilişkiler kurmak hem ziyaretinizde size unutulmaz anlar yaşatır hem de daha iyi bir avcı olmanızda anahtar rolü oynar!