Greyhill Incident
90'ların başında geçen Greyhill Incident, hikâye odaklı ve korku dolu bir hayatta kalma oyunu. Bir beyzbol sopası ve emektar tabancısındaki birkaç mermiden başka bir ekipmanı olmayan Ryan Baker karakterine bürünerek deneyimlediğin bu hikâye, seni UFO'ların ile Gri Uzaylıların istilası altındaki gizem dolu Greyhill mahallesinde bir yolculuğa çıkaracak. KLASİK BİR UZAYLI İSTİLASI HİKÂYESİNİ DENEYİMLE Greyhill sakinleri, son günlerde tanık oldukları açıklanamayan olayların artması nedeniyle Uzaylıların aralarında yaşadığından artık emindir. Mahallede kimse, kimseye güvenmemektedir. Bu küçük mahalledeki herkes, akıl hastanesine gönderilme korkusuyla olan bitenden bahsetmekten de polisi aramaktan da kaçınır. Uzaylılarla tek başlarına mücadele etmek zorunda kalan sakinler, pencerelerine tahtalar çakar ve sırayla nöbet tutmaya başlar. MAHALLENİN ÖBÜR UCUNA ULAŞ Ryan Baker, başı fena hâlde dertte olan bir komşusunu kurtarmak için mahallenin öbür ucuna gitmeye çalışır. İstiladan kurtulmaya çalışıp Ryan'a Mahallede rehberlik yaparken faydalı öğeler keşfedecek, bulmacaları çözecek ve başka insanlarla karşılaşacaksın. GERÇEĞİ ORTAYA ÇIKAR Greyhill'in açık alanlarına gizlice gir. Uzaylı Komplosunu açığa çıkarmak için köyde ilerlerken evleri ve ahırları inceleyerek mühimmat bulmaya çalış. GRİ YARATIKLARA DİKKAT ET Köydeki insanları kaçırmaya ve her şeyin numunesini toplamaya çalışan, deneyler yapıp insanları sorguya çeken bu "Gri Yaratıklar" yüzünden her an tehlike altında olduğunu unutma. Greyhill'de yolunu bulmaya çalışırken gizlice hareket etmen, kaçman, savaşman ve "Gri Yaratıklar"a dikkat etmen gerekecek.