Bayonetta
Bayonetta serisinin doğuşunu kült klasik, orijinal aksiyon macera oyunuyla deneyimleyin. Kışkırtıcı Umbra Witch gizemli geçmişinden habersiz bir şekilde yarım bin yıllık uykusundan uyanıp derinliklerden yükselişe geçmektedir. Hemen savaşa girişir. Çünkü, gerçeği ortaya çıkarmak için sayısız düşmanını yok etmek zorundadır. Çeşitli hayvan formlarına dönüştüğü, saçlarıyla iblisleri çağırdığı, mermiler üzerindeki hakimiyetini kullandığı becerilerinin de aralarında olduğu Bayonetta'nın beceri deposundan yararlanın. Şeytani çekicilikteki bu aksiyon yüklü macera oyununda; doğrayın, kesin ve göksel düşman ordularını kurşun yağmuruna tutun.