The Dead Tree of Ranchiuna
Bir adamın, terk edilmiş memleketine dair hakikati öğrenme yolculuğunda fantezi, acımasız gerçekle buluşuyor! Bir üniversite mezununun, kendi ruhunu aramak için çıktığı yolculuğa şahit ol. Büyüdüğü köye dönen adam, orayı terk edilmiş bulur ve orada bir süre önce yaşanmış bir kazayla ilgili görüler görür. Bu kaza, onu neler beklediğini bilmeden köye dönen bir başkasıyla da ilgilidir. Bu görüler çeşitli zaman ve mekânlarda geçer, oyuncunun da ipucu arayıp etrafı sarmalayan gizemi çözmesi gerekir. The Dead Tree of Ranchiuna, toplumun ne kadar adaletsiz olabildiğini anlatan kapsamlı bir deneyimdir; bunu hem doğrudan ve gerçekçi bir tavırla hem de fantastik elementlerin, sembolizmin ve soyut öykücülüğün gücüyle yapar. Birinci veya üçüncü şahıs açısından oyna; devasa, kesintisiz bir haritadaki detaylı mekânlarda yolunu bul. Bulmacaları çöz, dikkatle keşifler yaparak gizli diyalogları bul ve deneyimini genişletmek için yeni oyun sonrası özellikleri aç!