A Little to the Left Seeing Stars DLC Bundle
Цей набір містить основну гру A Little to the Left та доповнення Seeing Stars. A Little to the Left, hem kaos sevdalısı yaramaz bir kediye göz kulak olup hem de ev eşyalarını keyifli şekillerde sıralayarak, istifleyerek ve düzenleyerek oynadığın keyifli bir bulmaca oyunudur. Toplayacak 100'den fazla keyifli dağınıklık içeren bu neşeli ve sezgisel bulmaca oyununa göz at. A Little to the Left: Seeing Stars birden fazla çözümü olan bulmacalardan ibaret. Evi toplamanın birçok yolu var; bunların altındaki mantığı keşfederken 100'e varan yıldız topla. Etkileşime girebileceğin çok sayıda yeni nesne var: Katla, çırp, ez, birleştir, yapıştır, zıplat, diz, tıngırtat ve sevgiyle parçala. Çözümü kolay ve zor bulmacaları bir arada sunan toplam 38 yeni seviyenin keyfini çıkar. Bazı ekstra sevimli ziyaretçilerin de olacak.