Shatter Remastered Deluxe
Bir oyun türünü yeniden tanımlayan ödüllü klasiği yeniden deneyimle. Shatter etkileyici bir 4K çözünürlük ve 120fps, modern bir arayüz ve pek çok görsel geliştirmeyle geri dönüyor. Çokça beğenilen orijinal müziklerin 5.1 surround ses için remixlenmiş ve yeniden düzenlenmiş halini yeniden deneyimle. Shatter Remastered Deluxe tuğla kırma aksiyonunu geri getiriyor. 10 farklı dünyada yolculuk et ve muhteşem fizik efektleri, güçlendirmeler ve özel saldırılarıyla 10 eşsiz boss'la savaş. Yenilikçi "çek-üfle" mekaniğiyle oyun alanının kontrolünü ele geçir, oyunu istediğin gibi değiştir ve PARÇACIK FIRTINASI nihai becerisini güçle yükle. 5 oyun modu içerir: - Hikâye: Shatter Remastered Deluxe deneyimini 71 heyecan verici seviyede tümüyle yaşa. - Sonsuz: En yüksek skorunu kovalarken mümkün olduğunca hayatta kal. -Boss Saldırısı: En zorlu mücadelede 10 boss'la birbiri ardına mücadele et. - Zamanlı: Sınırlı bir süre içinde kazanabildiğin en yüksek skoru kazan. - Yerel Eşli Oyun: Bir arkadaşınla birlikte oyna ve en iyi skor için yarış.