Greak: Memories of Azur
Greak: Memories of Azur, elle çizilmiş animasyonlara sahip, yana ilerlemeli, tek oyunculu bir oyundur. Burada, Azur diyarında yol göstereceğin üç kardeşin rolüne bürüneceksin: Greak, Adara ve Raydel. Değişimli olarak onları kontrol et ve Urlag istilasından kurtulmak için eşsiz yeteneklerini kullan. Greak, ana karakterin adı ve üç kardeş arasından en küçüğüdür. Şu anda Urlags adındaki bir fraksiyon tarafından gerçekleştirilen istilacı düşmanların saldırısı altında olan Courines isimli büyülü bir ırktan gelmektedir. Bu savaş uzun bir süredir devam ediyor ve Courines ırkı, kendi topraklarından kaçmaya başladı. Greak'in hedefi, erkek kardeşi (Raydel) ve kız kardeşiyle (Adara) bir araya gelip parça parça bir Zeplin İnşa Ederek Azur topraklarından kaçmak. Oyun boyunca her bir kardeşi farklı senaryolarda göreceksin ve hemen akabinde bu kardeşler, maceraya katılarak oyunda ilerlemene yardımcı olacak. Elle Çizilmiş Grafikler ve Animasyonlar: Renkli ve etkileyici senaryoları keşfederken aile, yuva ve birlik hakkında büyüleyici bir hikaye örgüsünün tadını çıkar. Özel Oluşturulmuş Bulmacalar: Birbiriyle Bağlantılı bir Dünyada, bir Zeplinin kayıp parçalarını bulup toplamak için özel oluşturulmuş bulmacaları çöz. Eşsiz Oynanış: Büyüleyici Azur topraklarını keşfetmek için üç karakter arasında geçiş yap ve onların farklı yeteneklerini kullan. Yüksek Tempolu Savaş: Courines'i Urlag istilasından kurtarmak için yeni bölgeleri keşfet ve çok çeşitli düşmanlarla savaş. Canlı Orkestralı Oyun Müziği: Eşsiz bir macera deneyimi için özel olarak oluşturulan etkileyici, insanı saran müzik temalarının tadını çıkar.