Enlisted - "Direct Fire" Bundle
Bu paketin içeriği: - Premium bir Pz.Sfl. Ic tankı - 4. seviye 3 tankçıdan oluşan premium manga. - Premium bir M8A1 GMC tankı. - 4. seviye 4 tankçıdan oluşan premium manga. - 400 Altın bir Alman tank imha edici kundağı motorlu topçu birimidir. Eskiyen Panzerjäger I'in yerini alması için tasarlanmıştır. Tank projesinde VK 9.01 şasi yer alır. Bu şasiye 40 mermilik mühimmatı bulunan 50 mm Pak38 topunun yer aldığı iki koltuklu taret monte edilmiştir. Pz.Sfl. Ic, manevra kabiliyeti ve çeviklik gibi olumlu özellikleriyle öne çıkar. Bu tank, 200 beygir motoru sayesinde saatte 55 km hıza ulaşabilir. Hareket kabiliyeti yüksek olan bu tank, keskin dönüşler yapabilir, çok hızlı bir şekilde yön değiştirebilir ve düşman saldırılarını püskürtebilir. Yalnızca iki adet prototip yapılmış, bu prototipler savaş koşullarında test edilmek üzere Doğu Cephesi'ne gönderilmiştir. M8A1 GMC, II. Dünya Savaşı sırasında geliştirilen deneysel bir Amerikan tank imha edici kundağı motorlu topçu birimidir. Öne çıkan özelliği M8 Scott şasisine yerleştirilen 75 mm M3 toptur. Bu silah sayesinde uzak mesafelerden düşman personeliyle ve zırhlı hedeflerle çatışmaya girebilir. Araçta ayrıca 1.000 mermilik mühimmat bulundurabilen 12,7 mm M2 Browning makineli tüfek yer alır. Aberdeen Proving Ground'daki testler sırasında olağanüstü frenleme ve hızlanma kabiliyeti, yüksek manevra kabiliyeti ve büyük silaha sahip olmasına rağmen istikrarlı olması gibi olumlu özelliklerle öne çıkmıştır. Ancak geri tepme sorunları arttığından ve topun kuyruğunun genişlemesi nedeniyle mürettebat rahatsız olduğundan kullanılmamıştır. Tank mürettebatında 4 üye bulunur.