Empire of Angels IV
Krallığın huzurunu tehdit eden bir vebayı araştıran bir kadın savaşçı ekibine liderlik et! Empire of Angels serinin 1993 yılında başlangıcından bu yana ilk kez konsollara geliyor! Efsanevi taktiksel RYO serisinin en yeni oyunu olan Empire of Angels IV'ün bu güncellenmiş versiyonu, capcanlı 3D grafiklere, stratejik sıra tabanlı dövüşe ve göz kamaştırıcı kadın karakterlerden oluşan büyük bir kadroya sahip. Asgard'ın tarihine yeni bir bakış açısı sunan Empire of Angels IV, bu yepyeni maceranın tadını çıkarmak için önceden bilgi sahibi olmadan hikâyesini, karakterlerini ve mekaniğini yeniden tanıtıyor. Siyasi entrikaların ve savaşın hüküm sürdüğü karanlık fantezi ögelerinin ağırlığını dengeleyen neşeli karakter etkileşimlerine, hayattan kesitler (slice-of-life) tarzından kopmuş mizaha, çekici tasarımlara ve tüm kadın rakiplerin zırhını parçalama özelliğine sahip. Sıradan insanları bilinçsiz bir şiddete sürükleyen vebaya karşı düzeni korumak için Asgard topraklarını devriye gezen Namtar soruşturma ekibine katıl. Valkyrie Krallığı'nın lejyonunun kaptanı Niya, gökyüzünden parlayan bir kürenin düştüğüne tanık olduktan sonra, Asgard'ın tarihi ve diken üstünde olan barışı hakkında bildiği her şey sorgular. Güvenilir müttefiklerinin yanı sıra yeni arkadaşları eşliğinde Niya, gizemli veba onları yok etmekle tehdit ederken gerçeği ortaya çıkarmak üzere dünya çapında bir göreve çıkan ekibi yönetiyor.