Raptor Boyfriend: A High School Romance
Lisenin son yılında aşkı bulmaya çalışırken 90’ların hicivli gençlik dramını yaşa! Küçük bir kasabaya taşınan Stella, buranın efsanevi yaratıklar topluluğu olduğunu keşfetti. Lisenin son yılında uyum sağlamaya kararlı olan Stella, yeni arkadaşlar edinmek ve aşkını bulmak istiyor ama hiç kolay olmayacak. Elle çizilmiş grafiklere sahip bu oyunda, Stella’nın dram ve komik durumlarla dolu kararlarını ve etkileşimlerini yönlendir. Hoşlandığın çocuklarla yaptığın konuşmalardan temel ayrıntıları hatırlayarak koleksiyon eşyaları kazan. Duygusal ilgi duyanlar arasından üç genç öne çıkıyor. Sihirli peri ve fazla mütevazı sanatçı Day’den etkilen ama seni korkutmaya kararlı, ürkütücü eski kız arkadaşa dikkat et! Çocukluk arkadaşın Taylor ile tekrar bir araya gel; gitar çalan gizemli koca ayak grup dramasını pek sevmez. Ya da Robert ile tanış, sana sürekli şaka yapabilecek (ya da yapamayacak) eğlence düşkünü, motorcu dinozor. Günümüzde yaşıyor ama geçmişi onun peşini bırakmıyor. Okuldan sonra kimi arayacağın, en son kimi bırakacağın, tatillerde kiminle eğleneceğin ve daha fazlası gibi seçimler yap. Stella’nın günlerini nasıl geçireceksin?