Tales of Arise Cross-Gen Bundle
300 yıl boyunca Rena, gezegenin kaynaklarını sömürerek, insanları özgürlüklerinden ve onurlarından ederek Dahna'ya hükmetti. Bizim hikâyemiz apayrı dünyalarda doğmuş iki kişinin, kaderlerini değiştirip yeni bir gelecek yaratma arayışları ile başlar. Çeşitli karakterleri, sezgisel ve ödüllendirici dövüş sistemi ve uğruna savaşmaya değecek güzellikte bir dünyada geçen büyüleyici hikâyesi ile Tales of Arise, birinci sınıf bir JRPG deneyimi sunuyor.