Sniper Ghost Warrior Contracts 2, büyük beğeni toplayan serinin bugüne kadarki en zorlu bölümü. Günümüzün Ortadoğu cehenneminde geçen ve 1000 metreyi aşan çok uzak mesafelerden isabetli atışlar yapmayı gerektiren bu müthiş tek oyuncu mücadelesinde gerilim yüklü taktik muharebelere hazırlanmak için en iyi yol, kuşkusuz Deluxe Arsenal Edition. İçeriği: ZXR .45 ACP – Oyundaki tek susturuculu otomatik tabanca olan ZXR .45 ACP ayrıca en büyük kalibre olanı. Bu silaha sahip olmak ateş gücüne güç katacak. Kings Arms Kesik Namlulu Pompalı – Tabanca slotunda kullanılan tek pompalı olan bu silah belinde taşıyabileceğin müthiş bir ateş gücü. Giovanni Mk12 Auto – Oyundaki tek susturuculu pompalı. Düşman vurulduğunu anlayacak ama neyle vurulduğunu anlayamayacak. Prescot SR-9 Tabanca – Oyundaki en iyi susturucu ile donatılmış bu silah yakın mesafe taktik muharebe için vazgeçilmez. Fire and Ice Silah Görünümü Paint Spill Silah Görünümü Round Geometrical Painted Silah Görünümü Dark Hex Camo Silah Görünümü Graffiti Silah Görünümü Silah görünümleri oyundaki tüm silahlarda kullanılabilir.