DOOM Slayers Collection
DOOM Slayers Collection, oyuncuları yirmi yılı aşkın dönemde zaman yolculuğuna çıkarıyor. Birinci şahıs nişancı türünü popüler hale getiren klasiklerden, dönüşüyle hayranların gönlünü fetheden yenilenmiş oyunlara uzanan bir iblis biçme macerası. Bu macerada, eleştirmenlerin takdirini kazanmış DOOM, DOOM II, DOOM 3 ve 2016'nın Yılın Aksiyon Oyunu ödüllü DOOM (2016) oyunlarıyla Mars'ı, Dünya'yı ve cehennemi geniş silah koleksiyonunla birbirine katacaksın. DOOM'un hayran kulübü Slayers Club'a katılarak DOOM Slayers Collection'dan dibine kadar faydalanabilirsin. Kulübe katıldıktan sonra DOOM, DOOM II ve DOOM 3'te Bethesda.net hesabınla oturum açtığında “gelmiş geçmiş en iyi birinci şahıs nişancı oyunlarından biri” (GameRevolution) olan DOOM Eternal için eşsiz oyuncu görünümlerini kapacaksın!