Werewolf: The Apocalypse - Earthblood Champion of Gaia
Champion of Gaia Edition içeriği: - Oyunun Standard Edition'ı - Cahal için üç kıyafet - Kurt ve Kurtadam için dört özel post - Savaşta destek olacak bir doğa ruhu - Eşsiz bir bitirici hamle Öfkesine yenik düşüp kontrolünü kaybettikten sonra kendini sürgüne mahkum eden Cahal adında güçlü bir Garou olarak oynuyorsun. Kan ve intikam mücadelesine atılan Cahal, Garoular ile dünyayı kırıp geçiren Wyrm adlı habis ruh ve ona hizmet eden Endron petrol şirketi arasında süren müthiş savaşta kilit bir rol oynuyor. Oyunda bir kurda ve Crinos denilen azgın bir yaratığa dönüşebiliyorsun. Üç formun her birinin kendine özgü avantajları var: Kurt olarak fark edilmeden istediğin yere sızabilir, Cahal yani insan olarak diğer insanlarla etkileşim kurabilir ve Kurtadam olarak vahşi hışmını düşmanlara karşı kullanabilirsin.