Cats and the Other Lives
Ailenin reisi Bernard Mason'ın vefatının ardından kalan tüm Masonlar, son bir kez çocukluk evlerine dönerler. Evin kedisi Aspen olarak oyuncular, esrarengiz Mason ailesinin umutları, hayal kırıklıkları ve pişmanlıkları arasında, onlarca yıla yayılan zengin bir anlatı boyunca bir yolculuğa çıkacak. Oyun, dünyanın her yerinde yaşayan yaygın ev kedilerinin davranışlarına dayanan bir tasarım yaklaşımını kutlayan, basit ama sezgisel bir işaretle ve tıkla oyun stilini benimsiyor. Kedi sadece bir evcil hayvan mı yoksa bu yaratık hayatımızda daha gizemli bir rol mü oynuyor?