Two Point Hospital: JUMBO Edition Upgrade
Two Point Hospital sürümünüzü JUMBO Edition'a yükseltin ve bir sürü yeni Two Point Hospital içerikleri toplayın! Konsolda ilk kez JUMBO Edition Yükseltme programında hayranların en sevdiği Two Point Hospital içeriklerinden oluşan geniş bir seçkiye katılın ve deneyiminizi Two Point County'nin yeni alanlarına genişletin. Yeni hastanelerin yanı sıra, yepyeni hastalıklarla karşılaşacaksınız (her biri öncekinden daha gülünç!) ve tabii ki alışılmadık tedavi makineleri de kullanıma sunulacak. Ayrıca yepyeni oynanış mücadeleleri de karşınıza çıkacak. JUMBO Edition Yükseltmesi içeriğinde: - Two Point Hospital: Close Encounters DLC Göründüğünden daha fazlasının bulunduğu gizli bir askeri üs olan Chasm 24'ü çevreleyen sırları gün yüzüne çıkarın! 3 yeni hastane, 11 yeni görsel hastalık (toplamda 34 yeni hastalık), yeni oyun, yeni müzik, yeni DJ/duyuru seslendirmeleri ve bir sürü yeni yerleştirilebilir eşya içerir. - Two Point Hospital: Off the Grid DLC Vahşi doğaya çıkın! Two Point County'nin bugünkü belediye başkanı Tabitha Windsock, haritaya nehirler ve ormanlar koydu. Ahlâk anlayışı, dürüstlüğü ve her şeyden önemlisi, bıktırıcı bir ofiste kalma umutsuzluğu var. 3 hastane, 35 yeni hastalık ve yeni eşyaların yanı sıra yeni müzik, DJ ve duyuru seslendirmelerini ekler. - Retro Eşyalar Paketi Hastanenize yerleştirebileceğiniz yepyeni 26 retro ve nostaljik eşyadan oluşan enfes koleksiyon ile zamanda geriye gidin. (Gösterişli oturmayı sevenler, kendilerini Tavus Kuşu Koltuğu’nda bulacaklar!) - Sergi Ürünleri Paketi Görkemli eşyalardan gülünç eşyalara kadar hastanenize yerleştirebileceğiniz 30 yeni eşya. Ya da aslında daha yakından incelendiğinde gülünçten de öte eşyalar. Yerleştirilebilir duvar sanatından tamamen fosilleşmiş dinozorlara kadar herkes için bir şeyler vardır. Two Point Hospital: JUMBO Edition Yükseltmesi - Daha fazla hastane, daha fazla tedavi, daha fazla eğlence!