Lawn Mowing Simulator: Landmark Edition
Lawn Mowing Simulator, Toro, SCAG ve STIGA gibi prestijli markaların gerçek dünya lisanslı çim biçme makinelerini deneyimleyebileceğiniz tek simülatördür. Büyük Britanya kırsalında çim biçme faaliyetinizi yönetirken bu özgün makineleri kullanmanın güzelliğini yaşayın. Dino Safari, ilk olarak 1994 yılında tarih öncesi her şeye yönelik ana akım trendinden yararlanmak için kapılarını açtı ve bugün hâlâ güçlü bir şekilde yoluna devam ediyor. Yeterince cesursanız... İçlerinde zemin bakımına ihtiyaç duyan sekiz dinozor bulunan dört ana bölge var. Britanya'nın en güzel Antik sitelerinin biçilmeye ihtiyacı var! 4 yeni mekân keşfedin: The Royal Stones, Druid Tor, The Ancient Aurochs ve Aurochs Hill. Kültür mirası olduklarından dolayı en ufak bir hasar almaları ciddi cezalar getirir. Kesimleri çok dikkatli bir şekilde yaptığınızdan emin olun!