Edna & Harvey: Harvey's New Eyes
Lilli için rahibe okulunda hayat hiç de kolay değil. Yalnızca utangaç kızın capcanlı hayal gücü günlük sıkıcı işlerin zorluğundan, baş rahibenin uyanık gözlerinden kaçmasını sağlıyor. O, ne kadar adaletsiz olursa olsun günlük işlerinde titizlikle çalışır. Onun masum, sakin bir şekilde başkalarının emirlerini yerine getirme şeklinde hem trajik hem de ürkütücü bir şey var. Herhangi bir küstahlık, herhangi bir çocukça itaatsizlik aşılmaz görünen tatlılık kabuğunun altında gömülüdür. Ve eğer herhangi bir şey ters gider ya da çirkinleşirse, neşeli denetim cinleri onun arkasında: Lilli'nin bilinçli olarak karşılaşmayı tercih etmeyeceği tüm şeyleri pembe bir boya ile kaplıyorlar. Ancak Onun küçük patates şekilli dostları gerçek mi yoksa yalnızca onun capcanlı bilinçaltının sanrıları mı? Belki de tamamen aklını kaybetmesi an meselesidir! En yakın arkadaşı Edna gizemli koşullar altında yok olduğunda Lilli'nin kendi aşması ve sadece arkadaşını geri almak için değil aynı zamanda bilinçaltı korkularıyla yüzleşmek için zorlu bir yolculuğa çıkması gerekir.