The Secret Order: Return to the Buried Kingdom (Xbox One Version)
Gömülü Krallık çökmek üzere. Ejderhaların artık ne yapacağı belli olmadığından barış ile kaos arasındaki dengeyi korumak neredeyse imkansız hale geldi. Sihirli anormalliklerin arkasında kim var? Harika yerleri keşfet, eşi benzeri olmayan canavarlarla karşılaş, bilmece çöz, bu epik görevin sonuna ulaş ve arkadaşlığın gücünü keşfet! Kuvvetli kadın karakter olarak oyna ve bu muazzam macera oyunundan gelebilecek her şeyle baş et. Akılda kalıcı gizli nesne sahneleri, zorlayıcı bilmeceler ve şeytani Ruh Çağıran ile onun iskelet ordusu! Unutamayacağınız bir macera oyununun büyüleyici hikayesine hazır ol. Gömülü Krallığı kurtar!